luni, 25 octombrie 2010

Nu le mai fac cum le făceau odată... (ediţia în limba română)

Am căutat pe Goagăl Anda Călugăreanu şi am dat peste Anda Adam. Relevant şi cinic, nu?

Unii dintre colegi ştiu că la unul dintre cursuri (natură statică) cineva a adus o portocală... Şi asta a fost îndeajuns să-mi provoace un blocaj... Acel sentiment obsesiv când îţi aminteşti doar două-trei versuri ale unui şlagăr şi pe care le tot fredonezi până când înfrigurat ajungi să asculţi piesa care îţi crează frustranta obsesie...
Pentru necunoscători, şlagărul este acea piesa muzicală care, pare de necrezut dar e adevărat, poate fi fredonată (fără un Intel QuadCore, Cubase şi FruttyLoop). Genul este aproape defunct, ucis de binefacerile tehnologiei şi a marketingului muzical.

Coincidenţă, am aflat din statusul de pe feisbuc al Andei Adam că "Îmi place pe masa de la bucătărie..."
Trebuie să recunosc că şi mie! Să gătesc şi să mănânc! Cu siguranţă că draga de Anda cunoaşte cel de-al doilea termen dar cu gătitul am dubii mari. Dacă vrea să îmi demonstreze contrariul n-are decât să vină să o facă pe masa mea DIN bucătărie (2x3m)... eventual cântând Bandiera rossa (la cât elan are o piesă ca asta e numai bună). Sau poate Marşul brigadierului...
Până atunci însă ea să exerseze iar noi să fredonăm...

Şi încă...




No dară... pentru cel de mai jos adunaţi o duzină de Cray-uri şi două de ingineri de sunet... şi pentru că n-o să vă iasă decât nişte onomatopee... ascultaţi o melodie (Horia Moculescu), un TEXT (Puiu Maximilian) şi o voce (Mihaela Mihai).


M-a întrebat o colegă astăzi... "Ce fotomodel preferi (ca să ştiu ce să-ţi caut)?" Ai intuit bine Cami... crezi că se mai găseşte aşa ceva?

Pentru moment nu ştiu încotro va merge acest: "They don't make them like they used to!" (Probabil că tot despre muzică va fi vorba dar vom schimba sexul).

Ni se spune în mod repetat că fotografia e o artă cu un singur autor iar filmul este o operă colectivă. La fel şi muzica (pentru mase) care suferă cea mai rapidă decădere... compozitor, textier, orchestrator, dirijor, interpret (şi da, şi sunetist) alcătuiesc un tot dedicat Menirii operei/actului artistic. Rămâne doar să ai ureche, ochi şi suflet (voi adăuga un addagio cu tâlc-LOL-la postul ăsta).

P.S. (11.01.2018) E frustrant şi hilar deodată să vezi cum Goagăl nu poate ascunde şi îngropa nestsemate... No meri dară pe...
https://youtu.be/5WhrWZ1jeD8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu