miercuri, 10 august 2016

Dorele... care e formula de calcul a volumului unui trunchi de con?

La capătul blocului după o chestie a cărui volum calculat e 2*π*h=0.5l. Am întâlnit trei persoane dubioase... erau îmbrăcate la fel iar singura diferenţă era că pe umeri aveau un număr diferit de dungi... cum unul avea doar două şi studia un dispozitiv necunoscut lui pe care humanoizii îl numesc "smartfion" iar ceilalţi cu câte 3 respectiv 4 dungi sprijineau câte un pahar de cafea (de doi lei) am dedus că există o ierarhie strictă: unul ştiind să citească altul să scrie iar altul să bată apropouri bădărane (nu, nu le-am auzit) vecinei mele blonde căreia i-a fost furat căţelul cu ceva vreme în urmă. Dar vecina mea nu serveşte ci serveşte... l-a cam făcut pe tuţi-gureanu' mătii/Dorei cu epoleţi... n-am putut decât să-i spun lui Max decât că nu-l las în patrulare cu ei (mai că ridicase piciorul la anvelopă :D ) şi cum şi pe şef îl tăia o micţiune, "N-am voie nici la toaletă?" m-am întrebat cu glas câte toalete publice sunt în oraş şi-am spus că "Poliţia e cu noi!". Vecinei i-am şoptit în trecere să-i lase... că nu le iese determinarea formulei volumului trunchiului de con din care îşi sorb zilnic patrularea prin locurile iluminate ale urbei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu